Onsdagen den tredje Oktober tvåtusentolv

 
Dagen började med att vara allmänt uppoch ner av no apparent reason, var jättesen till första lektionen och jag orkade verkligen inteklampa in i klassrummet, se alla trötta och anklagande blickar, känna vilken dålig människa jag är som kommer så sent... Så jag satt i tegnérlunden i cirkus en halvtimme och frös häcken av mig... En otroligt god start på dagen om jag får säga det själv... Eller kanske inte...
Det blev iaf bättre framåt dagen :) och nu är jag glad om en nötskrika (eller var det lärka, eller vänta... jag är förvirrad... det var nånting med en fågel iaf........) 
 
Poss och kraam alla feina (och feula)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0